Ståle Mathisen Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Heisann. Jeg har akkurat byttet luftbelgene på min s211 E 220 cdi. Det var lekkasje på høyresiden. Men etter at jeg skiftet ut belgene har bilen blitt skeiv. Den står helt i topp på høyresiden og henger liksom på venstresiden. Kompressoren byttet jeg for litt over 1 år siden. Noen som har erfaring?
Rudi Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 hvis du har airmatic skal nivåene kalibreres hver for seg i stardiagnose for å få lik høyde.
Ståle Mathisen Posted April 6, 2014 Author Posted April 6, 2014 Det er ikke airmatic, men har funnet ut feilen, den ene luftfjæra stå skeivt, så håper at den ikke er skadet.
OlaNormann Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Det er ikke bra. De sprenger hvis de står skakkt. Egen prosedyre når de monteres. Du har vært heldig siden den ikke har sprengt. Settes de ikke riktig og fylles riktig vipper de plutselig over og den skarpe skålen i bunnen kutter hull i beskyttelse belg og belgen eksploderer. Det smeller godt.
Ståle Mathisen Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 Det blir nok arnott sitt fjær konverterings kit for å slippe problemene med luftfjæringen. Ca 2000kr for dette kittet så slipper man en hel haug med plaging og bannskap eneste problemet med bilen min har vært luftfjærene.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now