Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen der ute som har en berlingo 2011 mod. og kunne tatt bildet av tanklokket ??

med luka åpen ???

Har akkurat hatt bilen til oppretting og jeg mener de ikke har fullført jobben, nå har jeg ett hull nederst til høyre i luka som jeg mener det skal være tett metall i..  så fint om noen kan ta et bildet for meg...

Posted

gHrMJ.jpg

Dette viser akkurat hva jeg trenger, den svarte buen nederst til høyre hvor du har en hvit utfylling akkurat der du stikker fingern inn for å ta opp selve luka.. den er ikke lenger på min, der er det hull til innsiden..

Får gå å klage IGJEN da...

Først hadde dem montert feil dekk bak så abs og eps osv slo ut for fullt og når jeg ringt så sier dem bare " lenge siden du har hatt den på service ???"

kjente jeg ble irritert men klarte å holde meg... Dem skulle til å koble på diagnose når jeg så dem hadde satt på 195/55-15 og ikke 196/65-15..  Litt senere når jeg tittet inn baki så hadde dem ikke festa alle plastdeksler skikkelig, bare lagt dem på plass men ikke festa dem.. På vet hjem skulle jeg fylle bensin og da oppdaget jeg at det var hull rett inn ved tanklokket...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...