Eskil95 Posted April 4, 2014 Posted April 4, 2014 Noen som sikkert vet navnet på disse felgene? likte disse to å vurderer en av de som sommerfelger til min w202 stasj eller om noen har andre tips til råe felger på svart vogn. Denne er på en bil jeg hadde i en dag en mercedes 300D 86 mod, der det var nummeret før bakakselopphenget datt av.. forrige eier fortalte ikke 2 av bakaksel opphengene hadde rustet fra karosseriet på høyre siden, så fikk byttet tilbake bil da det var bilbytte, men nok om det og her nåværende bilen som skal få litt penere sommerhjul
Asbjørn Posted April 4, 2014 Posted April 4, 2014 De felgene lignet utrolig mye på noe som Volvo 240-rånerne kaller for "super DTM" felger. De er veldig høyt priset i 240 miljøet virker det som Jeg ville tittet på diverse Facebook grupper eller Finn.no for å prøve å finne lignende. Antageligvis får du tak i lignende felger fra en billig felgpakke hvis du er interessert i å kjøpe nytt.
Fredrik Strand Posted May 23, 2014 Posted May 23, 2014 De felgene lignet utrolig mye på noe som Volvo 240-rånerne kaller for "super DTM" felger. De er veldig høyt priset i 240 miljøet virker det som Jeg ville tittet på diverse Facebook grupper eller Finn.no for å prøve å finne lignende. Antageligvis får du tak i lignende felger fra en billig felgpakke hvis du er interessert i å kjøpe nytt. Men det er ikke Super DTM
Eskil95 Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 Slike felger ble det, fine til prisen å være
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now