Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som sikkert vet navnet på disse felgene? likte disse to å vurderer en av de som sommerfelger til min w202 stasj :) eller om noen har andre tips til råe felger på svart vogn.

35_442236453.jpg

bilde_zps0f7102b4.jpg Denne er på en bil jeg hadde i en dag :P en mercedes 300D 86 mod, der det var nummeret før bakakselopphenget datt av.. forrige eier fortalte ikke 2 av bakaksel opphengene hadde rustet fra karosseriet på høyre siden, så fikk byttet tilbake bil da det var bilbytte, men nok om det :)

bilde1_zps3bd0baba.jpg og her nåværende bilen som skal få litt penere sommerhjul :)

Posted

De felgene lignet utrolig mye på noe som Volvo 240-rånerne kaller for "super DTM" felger. De er veldig høyt priset i 240 miljøet virker det som  :lol:

Jeg ville tittet på diverse Facebook grupper eller Finn.no for å prøve å finne lignende. Antageligvis får du tak i lignende felger fra en billig felgpakke hvis du er interessert i å kjøpe nytt.

• 1 month later...
Posted

De felgene lignet utrolig mye på noe som Volvo 240-rånerne kaller for "super DTM" felger. De er veldig høyt priset i 240 miljøet virker det som  :lol:

Jeg ville tittet på diverse Facebook grupper eller Finn.no for å prøve å finne lignende. Antageligvis får du tak i lignende felger fra en billig felgpakke hvis du er interessert i å kjøpe nytt.

Men det er ikke Super DTM ;-)

• 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...