Gissmo Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 Har koblet av batteri og hatt ute seter og koblet av Airbag i høyre fremdør. Alt er nå satt tilbake, men nå lyser denne! Kan nevnes at bilen er en CL600 2000mod. men regner med at kanskje løsningen er universiell? Det kan tenkes at jeg kan ha gjort en feil når jeg koblet dette sammen igjen, eller er det noen som vet noe annet!
Beckern Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 Har koblet av batteri og hatt ute seter og koblet av Airbag i høyre fremdør. Alt er nå satt tilbake, men nå lyser denne! Kan nevnes at bilen er en CL600 2000mod. men regner med at kanskje løsningen er universiell? Det kan tenkes at jeg kan ha gjort en feil når jeg koblet dette sammen igjen, eller er det noen som vet noe annet! Det er vel nærliggende å tro at et en pinne i en kontakt enten er dratt litt ut når kontakter ble delt eller dyttet ut når kontakter ble koblet sammen.
vegardxf Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 denne lyste hos meg på min c180 etter jeg hadde av rattet. kan virke som den merket at airbagen var koblet fra. koblet til diagnose og slettet feilkoden, har ikke kommet tilbake enda
Sven Erik Eliassen Posted April 4, 2014 Posted April 4, 2014 Jeg skiftet ledningsmatte i venstre dør på min CL og da måtte selvfølgelig Airbag kontakten kobles fra i døra og SRS varslet måtte slettes med Stardiagnose og da var alt i orden igjen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now