Jump to content

Recommended Posts

Posted

Då va 2 hytter bukket på sanngrund 22-25 aug.

D blei isje hytter langs elvå, men to i akkoratt same standar litt inne på plassen, einaste forskjell e at dår e tri soverom+ hems, sånn at kver hytta tar 8 mann.

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Posted

noen spesiell grunn til at jeg leser mellom linjene at du er mindre fornøyd med avd stavangers beslutning Frode?  8)

Posted

Noen spesiell grunn til å ikke bruke samme sted som i fjor?

De solgte elgmøkksmykker der vi overnattet i fjor, grunn nok i seg selv :lol:

Men som Aleksander skriver....

Posted

Jeg syns det var ålreit der vi var i fjor. Sanngrunn er flott, for all del. Standarden er jo mye høyere der, men det har vært håp om å gjøre litt mer ut av treffet, og sanngrunn var helt klare på at de ikke ville ha noe treff der. Det kunne kanskje være aktuelt hvis vi flytta det til oktober. (...)

Posted

Enkelt oppsummert:

Sanngrund = Mercedes.

ALLE de andre vi har prøvd = Lada.

= Er nesten samme pris på Sanngrund, som alle de andre vi har prøvd. Ergo. Vi vil ikke betale for en Mercedes og få en Lada.

Ferdig arbeid og diskutert.!

Ikke minst. Hvem andre enn lokallag Stavanger med underavdeling Sørlandet bor på campingplasser HELE helgen når det er Våler treff? Nada Niks 0...Ergo igjen. Vi bor der vi får det vi betaler for.!

Utenom det...Guuu så eg gleda meg t banetreff...!!! Då ska GL`en få lufta seg litt :D :D :D

Posted

Enkelt oppsummert:

Sanngrund = Mercedes.

= Er nesten samme pris på Sanngrund, som alle de andre vi har prøvd. Ergo. Vi vil ikke betale for en Mercedes og få en Lada.

Ikke minst. Hvem andre enn lokallag Stavanger med underavdeling Sørlandet bor på campingplasser HELE helgen når det er Våler treff? Nada Niks 0...Ergo igjen. Vi bor der vi får det vi betaler for.!

Utenom det...Guuu så eg gleda meg t banetreff...!!! Då ska GL`en få lufta seg litt :D :D :D

Oj, sorry. Ikke meninga å tråkke noen på tærne.  :?

I utgangspunktet var det bare et spørsmål om hvorfor det ene i stedet for det andre. Ikke nødvendig å lage noe nummer ut av det.

Du har helt rett i at det ikke er stort flere som lager en helhelg ut av treffet, men det var jo et håp om å kunne endre litt på det, og finne et sted hvor vi kan tilby samlet overnatting som en del av programmet for helga. Sanngrunn er fint det, problemet er bare at da jeg snakket med dem om å prøve å få til noe litt mer organisert for flere, kanskje til og med ha middag der, så ble jeg nærmest kasta på dør. De ville ikke ha noe sånt der, og de kunne KANSKJE ordne noe middag hvis vi kunne begynne middagen senest 20.00. Jeg sa det ble litt tidlig siden kjøringa varer til 19.00 , men sånn var det. De kunne ikke drive og betale overtid og greier til ansatte langt utover natta. Dette var etter at jeg hadde purret 3-4 ganger på å i det hele tatt få noe svar. Kort oppsummert, veldig lite imøtekommende.

Posted

Ser den Frode, og om det skulle bli arrangert noe felles en annen plass(innen rimelig tid) så går det jo an for oss og avbestille sandgrunn å joine massene.Det hadde jo vært kult om flere gjorde en helg utav treffet, dog er nok det vanskelig når kjøringa er på søndagen.

Posted

Stusset litt på meldingene jeg fikk fra Sanngrunn med en gang men det gikk opp for meg til slutt.... :lol:

Du tråkker ikke noen på tærne Frode, vi er åpne for diskusjon..:)

Det som har vært "utfordringen" hvert år er at vi har åpnet for å ha noe felles lengre Nord, men ingen andre har kommet så da fant vi ut at vi kjøre på der vi trives best og så ser vi det an.

Kommer den store folkefesten et annet sted så er vi åpne for å "flytte".... 8)

Posted

Enkelt oppsummert:

Sanngrund = Mercedes.

Oj, sorry. Ikke meninga å tråkke noen på tærne.  :?

I utgangspunktet var det bare et spørsmål om hvorfor det ene i stedet for det andre. Ikke nødvendig å lage noe nummer ut av det.

Du har helt rett i at det ikke er stort flere som lager en helhelg ut av treffet, men det var jo et håp om å kunne endre litt på det, og finne et sted hvor vi kan tilby samlet overnatting som en del av programmet for helga. Sanngrunn er fint det, problemet er bare at da jeg snakket med dem om å prøve å få til noe litt mer organisert for flere, kanskje til og med ha middag der, så ble jeg nærmest kasta på dør. De ville ikke ha noe sånt der, og de kunne KANSKJE ordne noe middag hvis vi kunne begynne middagen senest 20.00. Jeg sa det ble litt tidlig siden kjøringa varer til 19.00 , men sånn var det. De kunne ikke drive og betale overtid og greier til ansatte langt utover natta. Dette var etter at jeg hadde purret 3-4 ganger på å i det hele tatt få noe svar. Kort oppsummert, veldig lite imøtekommende.

Du kommer vel på overnattingsbesøk som du pleier? :D

Posted

Me vente på deg som vanlig så det avgjør du selv.... :lol: 8)

Lunch på kvadrat kl 12..? :P

Hørres bra ut :D

Lunsj på Kvadrat klokkå 12.00 må jo være en super plan :D

• 1 month later...
Posted

Om vi håper å flere til å bo på Sanngrunn denne helgen, så bør det vel nevnes i "Nasjonale Treff" tråden for Våler at Stavanger-avdeling vil bo her hele helgen og at vi oppfordrer resten av MBE til å overnatte på denne plasse, om det er fre-man, lør-søn eller lør-man.

Posted

Om vi håper å flere til å bo på Sanngrunn denne helgen, så bør det vel nevnes i "Nasjonale Treff" tråden for Våler at Stavanger-avdeling vil bo her hele helgen og at vi oppfordrer resten av MBE til å overnatte på denne plasse, om det er fre-man, lør-søn eller lør-man.

Done :D

• 1 month later...
Posted

hvem skal være med i år?

Holgersen og co trekker seg kanskje? er ikkje S211 en banebil?

Glenn?

Bernt? du er vell i Spania da også?

Husbyggeren?

avdeling Vigeland?

godt mulig Tjeltaene passer i de to hyttene vi ha bestilt allerede, hvis dere ikkje skal ta med dere alle vennene/damene dere har da :lol:

Posted

Arnfinn, jeg stiller og tar teknisk som vi har avtalt

Tar med dobbeltrinna spettsjakkel og bakovervendt fettskål for kontroll av hjul lager og hjelpesnekke

pluss en polert versjon av ei innkappet viskositetsmuffe påkobla endestykke for sjekk av beltestrammer og baktrykk

Kommer ikke til å kjøre merkebil, men skal alltids komme meg bortover på en eller annen måte

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...