Fagerdaal Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Noen som veit hvorfor det kommer opp error når jeg kobler star til bilen? Etter og valgt chassi, kommer det opp en rute det står: Initializing of diagnosis multiplexer failed. Possibles causes: The link between the diagnosis multiplexer and the diagnostics socket is interrupted osv.. Kan det være for at jeg ikke har serial port på pc`en, at jeg bruker USB overgang? Takker for svar..
Espen K Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Ja det er fult mulig at det skyldes usb til seriel overgangen din, har lest om flere som har forsøkt dette uten å lykkes med det. Du må nok bite i det sure eplet og gå til innkjøp av en Dell D620/D630 eller IBM T30 laptop dersom du ikke har en stasjonær pc i garasjen.
FrodeS Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Det hender jeg også får den der. Bare restarter pc, så er det i orden. Dette er med onboard serieport.
Fagerdaal Posted April 2, 2014 Author Posted April 2, 2014 Selgeren sa jeg måtte ha driver til overgangen, han sendte denne og innstalerte den, men denne funket ikke siden jeg hadde windows 8, så skal prøve å legge inn xp på maskinen og se da, ellers blir det montering av stasjonær i garasjen!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now