Jump to content

Recommended Posts

Posted

Siste året har jeg begynt å drømme om en stor SUV,selv om jeg likte dem ikke i det hele tatt og sverget til sedaner.Så derfor ville jeg valgt den GL-en i bakgrunnen.

Posted

W212 facelift E63 AMG 4Matic med Performance pakke :) Selvfølgelig med vanlig Avantgarde styling istedenfor den litt prangende AMG stylinga, og gjemt/ingen eksos og store monoblock felger som gjemmer de massive bremsene :) Og kanskje et taxiskilt  :lol: Og mye Go Pro kameraer strategisk plassert i min falske taxi :P

Posted

Det kjedelige med E63 er at man ikke får tilhengerfeste på den.

Ville ikke hatt hengerfeste på en sånn bil om jeg hadde fått det kasta etter meg engang  :lol:

Posted

Jeg vil ha E63, men jeg må også ha muligheten til å trekke et par tonn tilhenger innimellom.

Tilhengertrekking fordrer at man har tilstrekkelig med motorkraft, og der er E63 perfekt!

4Matic er jo også gull.

Får nok bli en 212 E500 4Matic etterhvert tenker jeg, den får man trekke tilhenger med :)

Posted

Hadde ikke penger vært noe som helst tema, og man kunne kjøpe det man ville, hadde det nok vært en Brabus Unimog i bestilling. Sånne coupeer og cabber får dere andre ta dere av  :lol:

Posted

Kom på nå at jeg drømte lenge om en 300E AMG Hammer,men siden den er sjeldnere enn Ferrari F40 måtte jeg bare gi opp drømmen.

Posted

S65AMG hadde vært helt ok.

Akkurat den bilen du legger ut bilder av er faktisk bare en S320 CDI. Må være RIIIIIIIIIMELIG flaut å starte opp denne når det står masse folk rundt å vil høre en hissig bensinmotor :lol: :lol: :lol:

Posted

Er ikke helt trofast når det gjelder merke, men antar at det er lov i denne sammenheng.. Min første bil som 17åring var forøvrig en bil med dette karosseriet, men naturligvis med et litt annet utstyrsnivå og motor :lol: Uansett var det en pangstart på bilhobbyen! 8) Det er BMW gamle 6-serie som står mitt hjerte nærest!

Alpina B9 Turbo er derfor ikke langt unna min største bildrøm av alle bildrømmer :)

4895706166_4dd710fc2b_o.jpg

Posted

Hvis penger ikke spilte noen rolle, hverken til innkjøp, drift og forsikring, så hadde jeg nok ryki på en

PAGANI HUAYRA Med en deilig V 12 fra AMG.

sJBFg.jpg

2bVK6.jpg

wu2So.jpg

siUhT.jpg

JsEqS.jpg

Den røde er jo bare deilig.........  8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...