H-P Posted March 30, 2014 Posted March 30, 2014 Tok 123 på en kjøretur idag etter vinter oppholdet i garasjen. Så fort jeg skrudde på lyset, eller brukte blinklyset spratt temp måler og tank måler opp på fullt. På blinkern gikk det i takt når lyset var av... Er nok et jordingsproblem et sted tipper jeg, men hvor.... Noen som har forslag til sted å begynne å lete? Også gikk den skikkelig varm i tillegg, så lurer på om termostaten har hengt seg opp. Gikk godt opp mot rødt, og kun øvre del av radiator var varm. Nedre slangen var iskald.....
tommern57 Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 Skru på lyset og få full tank, høres bra ut syns jeg Jeg ville ha sjekket jording bak instrumentene først
Olaf Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 Hei H-P. Nesten nøyaktig samme problem ble behandlet i en video av Kent Bergsma fra mercedessouce. Det var riktignok en w124, men problemet er jo det samme, så ta en titt på denne: Det ligger dessuten 469 øvrige videoer fra ham her: http://www.youtube.com/user/Mercedessource/videos Med vennlig hilsen, Olaf
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now