-Einar- Posted March 30, 2014 Posted March 30, 2014 Gikk litt i mellom noe deler i uthuset akkurat, som bare ligger å støver ned, disse kan fint selges om noen ønsker dette, pris=kom med bud, evt. frakt i tillegg, men skal prøve å være behjelpelig. Bud bør være såpass at det frister å bruke tid på det. Hadde vært veldig enkelt å selge helt eller delvis samlet. Delene befinner seg relativt midt i Telemark. 1. Ledningsmatte til S124(193) med hengerfeste, dette vil si den store matta som går bakover i bilen, jeg tror den går til lys foran og slikt også, men ikke 100% sikker. Hengerkontakt er klipt av for å få ledningene mellom gulvet, følger ikke med, 13 polt. 2. Ledningsmatte for soltak, komplett uten relèer, brytere etc, kommer fra en facelift1 bil S124. Har komfortstyreenhet, denne sendes med om ingen kjøper den først, ligget i ett luftig uthus, så ingen garanti for funksjon, soltak, sentrallås og 4 elvinduer. 3. Ledningsnett for komfortrelè i sikringsboks, fra facelift1, kan fint brukes på preface-biler og mener det er likt på facelift2 også. 4. Ledningsnett for el. justerbart speil passasjerside, uten bryter og speil. 5. Orginalgrill til facelift2(`94-grill), 2 stykk 6. Bremsekalippere bak sedan, uventilert, kommer fra en facelift2 300D, tilstand må anses som repobjekt inntil testet, fungerte ved demontering 7. 1 bremsekalipper foran til ventilert skive, delvis komplett(mangler glidebolt), har muligens den andre en plass også, anses som repobjekt innen testet, fungerte ved demontering. 8. Sirkulasjonsvifte til v.app. tempsensor, tilstand ukjent. 9. Sideruter bak S124 10. Bakrute "proffsotet" S124, har stått ute så ingen garanti for solfilm, men så tålig grei ut ved kjapp kikk, kan kikke nærmere ved interesse. 11. Lyktelist facelift2 481 bornitt, uten lykteviskerhull, venstre side, brukt. 12. Ledningsnett med styreenhet, "000 820 62 26", tror det er til oppvarmede seter, fra `91 S124. 13. Passasjerairbag med nøttetre, brukt uten noen form for garanti. 14. Reimstrammer diesel, tilstand ukjent men regner med slitt foring/opplagring. 15. Innsug OM603 300 Diesel, følger med noen dyserør. 16. Stabilisatorstag foran Sportline, det groveste, 28mm tror jeg, fra S124.193 Sportline 17. Stabilisatorstag Foran E300D 24V, middels grovt, ikke målt diameter, men er nok en oppgradering på 230 eks. 18. Bunnpanne M102 16V, 190E 2.5-16, skadet med ett lett sveisbart hull i bunn Delene befinner seg Telemark, de fleste har ikke hatt noen ideell lagringsplass, mesteparten under tak i luftig uthus, selges som det er, alt er brukt, og lett salg der noen kommer å henter alt eller mye favoriseres. bud på 50,- for en enkelt ting kan glemmes, men kan sikert få noen ting for slike priser sammen med andre. Vinduer hentes, annet etter avtale. Telefon 950 666 08, Send gjerne PM her på forumet da jeg ikke alltid svarer på telefon.
-Einar- Posted April 3, 2014 Author Posted April 3, 2014 Ingen som så noe interessant i denne tråden, regner ikke med det er gull jeg har, men det kan da sikkert være greit for noen å ha noe av dette på lager. Har 2 containere borti bygda som er mye mere lettvinne enn post eller salg, men hater å kaste brukbare ting/deler. Ikke vær redde for å spørre iallefall.
Deltaone Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 Tar bestandig litt tid. Et tips er at du selv også følger med på under ønskes kjøpt .
-Einar- Posted April 5, 2014 Author Posted April 5, 2014 Ja, tar jo litt tid, men blir neppe noe kikking på ønskes kjøpt for meg, men uthuset skal snart ryddes ut av...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now