Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hahahahahahaha

Jeg skal ha en bruksbil for 1 år som starter, bremser og går, og som jeg ikke må vedlikeholde mer enn bilvask og diesel/bensin påfyll.

Posted

Søk på tilsvarende biler...gjerne med felles kriterier etc...så ser du på bilen over, og under, på finn...se på datoene DE ble lagt ut..regn deg frem til når DENNE ble lagt ut....

Posted

Jeg har en A140 2000 modell.Faktisk så er jeg meget fornøyd med bilen,det er noen få ting som er ikke helt bra.For eksempel den multi bryteren som brukes til vindusviskere er dårlig kvalitet på,den blir veldig slakk etterhvert og må byttes.Motoren som sitter i den er bra til bykjøring men bruker en del drivstoff på motorveien eller ved fart over 90km/h.

Hvis du kan svelge utseende så kan jeg absolutt anbefale bilen.

Posted

Hadde samme budsjett for bil nr to i huset her og vi endte opp med en 1999 Citroen Xantia 1,8i 16v 110hk bensin gått kun 75.000 km. Betalte vel 26000 for den.

Veldig god bil å gjøre, sluker fartsdumper og dårlige norske veier som en gud og virker å være en greit bygget bil. Mange er skeptiske til franske biler og det var jeg også før vi kjøpte denne. Leste mye på nettet og kom fram til at det faktisk er en ganske ok bil.

Vil si at her får du mye bil for pengene. Hender det dukker opp noen på finn som har gått lite slik som vår. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...