Guest Turbo Posted August 2, 2006 Posted August 2, 2006 Lurer på å sette turbo i Mercedes 2.5 D, kjørt 290.000km, er det for mye kjørt? Er motoren lik dei som har turbo orginalt? med tanke på veivlager osv? Motoren er i god stand, røyker ikkje og bruker ikkje olje
Alexander Posted August 2, 2006 Posted August 2, 2006 Jeg aner ikke hva forskjellene på motor med og uten turbo er, men vil du ha mer krefter er det mye smartere å kjøpe en 300D eller 300DT enn å begynne å bruke penger på å oppgradere den du har.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now