Jump to content

Recommended Posts

Guest Turbo
Posted

Lurer på å sette turbo i Mercedes 2.5 D,

kjørt 290.000km, er det for mye kjørt?

Er motoren lik dei som har turbo orginalt? med tanke på veivlager osv?

Motoren er i god stand, røyker ikkje og bruker ikkje olje

Posted

Jeg aner ikke hva forskjellene på motor med og uten turbo er, men vil du ha mer krefter er det mye smartere å kjøpe en 300D eller 300DT enn å begynne å bruke penger på å oppgradere den du har.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...