Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ikke sett at det ble tilbudt softclose på 204, heller ikke 210 eller 211. Så at 203 skulle bli levert med softclose tror jeg det er liten sjanse for  :D

Posted

Ikke sett at det ble tilbudt softclose på 204, heller ikke 210 eller 211. Så at 203 skulle bli levert med softclose tror jeg det er liten sjanse for  :D

W/S211 kan fås med softclose  :)

Posted

Softclose, meinar du at luka drar seg til sjøl, eller at den lukkar seg sjøl?

Softclose i min forstand er at du bruker handa for å late igjen luka, men en motor drar den siste hakket..

Det har E klasse (T model)hatt sidan 1985..

Posted

Kanskje vi snakker forbi hverandre her. Med soft close mener jeg dørene ikke bagasje luke. Når jeg jaktet på min 219 for 3 år siden, fant jeg ingen som hadde dette. Litt rart hvis dette har vært på En klassen siden 1985 :-)

Posted

På dørene er noko heilt anna ja:)

Det er det vel berre S klasse som har hatt?

Ok. Det var det jeg tenkte. BMW har hatt det på 5-serien også, siden 06 mener jeg. Og på "BMW-språk" er softclose, dørene  :)

Hva heter denne option på MB ?

Posted

softclose er på mb også på dører men da så vidt jeg vet bare på S klassen. Stasjonsvogner har det også på bakluka.

Det er jo bare den funksjonen som drar døra inntil uten at man må smelle igjen døra..

Posted

Om du finner ut at du vil prøve å lage en løsning med softclose som fungerer, så sier jeg: Kjør på! Men keep the posts and pictures coming!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...