Frank O Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 El vindua i bakdørene mine virker ikkje. Når eg trykker på bryterne klikker det baki der, men det skjer ingenting. Har hatt ute dørpanelene og kobla 12v direkte på motorene, og da gikk vinduene opp og ned,altså motorer ok. Har prøvd å bytta om på bryterne, samt prøvd brytere fra en anna bil (inkl barnesikringsbryteren.) Er det noken som har et tips eller formeining om ka som kan være galt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 sjekk dårlige ledninger i døra, og eller følg ledningen alternativ koble på en testledning fra bryteren fremme til motoren i døra for å bekrefte brudd/vakkel/jordingsfeil.... lykke til.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Hvis det klikker er det vel komfortreléet som krangler? Ingen reléer på selve mekanismen såvidt jeg vet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts