Jump to content

Recommended Posts

Posted

I bilen har jeg en Panasonic DFX 444 cd-spiller. Denne har 2x line-out og 1x line-in (hvorav hver X = to plugger (høyre / venstre)).

Problemet mitt er at line-in får jeg ikke valgt. Det ser ut til at den kun vil fungere med cd-veksler. Det sitter en din-plugg bakpå spilleren, der cdveksler skal kobles til.

Er det noen som kjenner til måter å lure spilleren til å tro at det er en veksler der, slik at jeg kan bruke line-in? Jeg skal bruke den sammen med pc'n.

Posted

Det er ikke en funksjon på en av menyene for å aktivere AUX-in da? Jeg ser at andre panasonic spillere har dette. Hold inne SEL knappen i 2 sekunder for å komme til menyen på den spilleren jeg titter på bruksanvisningen til nå.

Posted

Det er ikke en funksjon på en av menyene for å aktivere AUX-in da? Jeg ser at andre panasonic spillere har dette. Hold inne SEL knappen i 2 sekunder for å komme til menyen på den spilleren jeg titter på bruksanvisningen til nå.

skal sjekkes, men jeg syns liksom jeg har trykket og holdt i hytt og pine.

testet : eneste som skjer, er at den sier LED ON eller LED OFF og går tilbake til normalt igjen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...