Guest Geir Birkeland Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Noen som vet om det er mulig å bygge inn en dobbel-DIN spiller i en '94 W202? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Alt er mulig: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Dette er da flere år gammelt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Dette er da flere år gammelt... Hehe, jeg lurte på hvorfor du ikke hadde vært innom denne tråden før... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Den du har avbildet der har forlenget front for å passe inn i åpningen som kommer når en skjærer av mellomrommet mellom klima og radio - MBenzNL har solgt noen slike, og resultatet er overraskende bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Den du har avbildet der har forlenget front for å passe inn i åpningen som kommer når en skjærer av mellomrommet mellom klima og radio - MBenzNL har solgt noen slike, og resultatet er overraskende bra! I know... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats christoffer Snæring H Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 hei jeg driver og bygger om midtkonsoll i w202 1999 mod nå.. veldig mye arbeid me og få 2 din spilleren til og passe. er snart ferdig og resultatet tror jeg blir kjempe bra:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Da er det bare og slenge ut bilde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts