Kruste Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Noen her som prøvd å kople til et Bluetooth adapter til aux inngangen på en comand NTG1 unit ? Ser DealExtreme selger med 3,5 minijack tilkopling ,men er veldig usikker på om dette funker med comanden.
Asbjørn Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Det bør funke helt OK det. Aux inngangen på Comanden din er jo analog, så spørsmål og hvor bra det fungerer og kvalitet vil komme helt an på bluetooth dingsen. Det vil fungere, men jeg ville ikke hatt høye forventninger om dekning og lydkvalitet.
Beckern Posted March 26, 2014 Posted March 26, 2014 Noen her som prøvd å kople til et Bluetooth adapter til aux inngangen på en comand NTG1 unit ? Ser DealExtreme selger med 3,5 minijack tilkopling ,men er veldig usikker på om dette funker med comanden. Du vil vel stort sett bare få støtte for musikk-lyd med den løsningen. Litt usikker på hva A2DP støtter av signaler tilbake til lydkilden men det kan hende den kan støtte volum og skip. Problemet er at hva som fungerer i bilen også avhenger av hva AUXn støtter av slike signaler. Antagelig lite.
Kruste Posted March 26, 2014 Author Posted March 26, 2014 Har tenkt det samme som deg Beckern, det er vel bare å innse at disse "Comandene" begynner å bli noen år med utdatert teknologi, men jeg synest det er meget bra lyd i dem. Har fått satt inn en brukbar DAB adapter så da får jeg være fornøyd.
Beckern Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Har tenkt det samme som deg Beckern, det er vel bare å innse at disse "Comandene" begynner å bli noen år med utdatert teknologi, men jeg synest det er meget bra lyd i dem. Har fått satt inn en brukbar DAB adapter så da får jeg være fornøyd. Jeg har ikke helt konkludert enda. Enten en NTG2.5 fra Ebay eller vente helt frem til 2016/2017 og sette inn en Most boks med DAB og alt av BT profiler. Bør vel falle i pris med 50-75% de neste årene, håper jeg.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now