Guest Øyvind Bremnes Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Hei, Er nå klar for å bytte ut originalhøytalerne i hattehylla på min 124. Hvordan demonteres gitterene? mvh. Øyvind Bremnes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kalle Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 det er bare å røske av, ingen skruer eller klips. Løft de opp nermest deg, og dra de inn mot midten av bilen når du har fått de litt opp over kanten nermest deg.. Du ser hvordan de er "festet" når du får de av.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans P Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Hei.. Hvor store er høytalerene som passer i orginal dekslene i w124? 91mod, hvis det sku ha noe å si... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arild Grebstad Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 De er 12cm. Såvidt jeg vet så er det kun Caliber og MacAudio som lager denne størrelsen. Har MacAudio høyttalere, forsterker og basskasse, veldig fornøyd med merket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Mine bakhøytalere var 14cm... men fikk adapter, å satte inn 13cm vdo høytalere (ikke veldig fornøyd)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts