Jump to content

Hei - jeg er tilbake!

Guest 1049

Recommended Posts

Hei - medlem # 1049, Tore Robert Klerud, melder seg igjen. Har ikke vært aktiv på forumet siden i vinter, og her har det sannelig skjedd ting i mellomtiden. Ikke helt sikker på at jeg synes det er penere ennå, men jeg venner meg vel til det.

En annen ting er at jeg tydeligvis aldri gadd å registrere meg, men postet som "gjest" tidligere. Litt synd nå, siden jeg ikke får "kred" for mine tidligere postinger, men trådene ligger jo der, etter hva jeg skjønner.

Et lite spørsmål: Jeg klaget tidligere over at det blir veldig smalt og bedrøvelig skjermbilde for oss med små skjermer når den grå stolpen ligger til venstre hele tiden. En tipset meg om at jeg kunne gå direkte til forumets URL, og på den måte få forumet over hele skjermen. Prøver jeg det nå, kommer jeg visst bare til en død vignettside for det gamle forumet. Er det noen måte jeg kan få det nye forumet til å dekke hele skjermen på?

Kjører forøvrig fortsatt Audi, og planene om å kjøpe 211 til høsten må nok justeres litt, da jeg om en drøy måned kutter fortøyningene og satser på å etablere egen business, og vinker farvel til lønnsslippen. Men drømte om den gamle 300 CEen min her om dagen, så kanskje det er et tegn på at jeg bør bevege meg i den retningen. Skjønt å kjøpe eldre bil med bensinmotor og selge en bil med forbruk på 0,5 liter diesel er vel kanskje heller ikke det lureste når man leker russisk rullett med inntekten sin...

Jaja, her er jeg nå tilbake igjen, i hvertfall. Og jeg ser stjerner i det fjerne.

MVH Tore

Hei, og velkommen tilbake. Det er ikke bare du som ikke kjører Mercedes her. Jeg ratter en Opel for tiden, av samme grunn som du. Spiller russisk rulett med inntekten min. :lol:

Men hjertet banker for Mercedes, så jeg havner nok der igjen tenker jeg.

Hjertelig takk for den URLen. Det hjalp øynene til å få litt arbeidsro. Og takk til dere andre også!

MVH Tore