Guest per Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 har en 94 mod c klasse som det sansyneligvis ikke har vert skiftet registerreim, bilen har gått snart 200000km og jeg lurer på om det er stor sjangs for at den kan ryke. Og hvor mye ca koster det og få skiftet denne på verksted? takk for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 har en 94 mod c klasse som det sansyneligvis ikke har vert skiftet registerreim, bilen har gått snart 200000km og jeg lurer på om det er stor sjangs for at den kan ryke. Og hvor mye ca koster det og få skiftet denne på verksted? takk for svar. RegisterKJEDET ditt er nok ikkno å bekymre seg for etter bare 200kkm. Jeg går med planter om å bytte mitt snart. Det har gått det dobbelte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 har en 94 mod c klasse som det sansyneligvis ikke har vert skiftet registerreim, bilen har gått snart 200000km og jeg lurer på om det er stor sjangs for at den kan ryke. Og hvor mye ca koster det og få skiftet denne på verksted? takk for svar. RegisterKJEDET ditt er nok ikkno å bekymre seg for etter bare 200kkm. Jeg går med planter om å bytte mitt snart. Det har gått det dobbelte. som frode skriver har du kjede,normalt så skiftes den ikke før rundt 400-500kkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 har en 94 mod c klasse som det sansyneligvis ikke har vert skiftet registerreim, bilen har gått snart 200000km og jeg lurer på om det er stor sjangs for at den kan ryke. Og hvor mye ca koster det og få skiftet denne på verksted? takk for svar. RegisterKJEDET ditt er nok ikkno å bekymre seg for etter bare 200kkm. Jeg går med planter om å bytte mitt snart. Det har gått det dobbelte. som frode skriver har du kjede,normalt så skiftes den ikke før rundt 400-500kkm. Man kjører jo tross alt BIL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts