Guest Even Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Noen som vet delenr på fram-fjærene til en 99mod C-180 Esprit? B.O.S gjør IKKE det! Har fått feil fjærer 2 ganger, er lei nå... Må ha mellomlegget som skal ligge oppå fjæren også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Noen som vet delenr på fram-fjærene til en 99mod C-180 Esprit? B.O.S gjør IKKE det! Har fått feil fjærer 2 ganger, er lei nå... Må ha mellomlegget som skal ligge oppå fjæren også. delenummeret er avhengig av hvilket utstyr bilen har. dette leses av datakortet. hva har vært feil, de to gangene du har fått tidlligere? de mellomleggene leveres i 5 forskjellige tykkelser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Even Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Vet at de går ut i fra utstyret på bilen Først fikk jeg forsterka bakfjærer til en Classic, så fikk jeg "riktig" framfjær, men de gikk ikke ut fra at det er en Esprit med sports-understell... Enda jeg opplyste om det De påstår nå at de har funnet riktig fjær, får bare vente å se til de er montert... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts