Jump to content

Manuell SL R129

Guest Tonny Solem

Recommended Posts

Guest Tonny Solem

Tror bare jeg har sett 1 stk med manuell før,og fikk vel bakoversveis når

jeg så det da.

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1113249180637?finnkode=5334055&sid=4aNvAgri-068827&pos=47

Er det virkelig noen som kjøper noen slikt.??

Kan ikke tenke meg at denne selgeren blir nedrent,og bilen blir stående

i årevis hvis man ikke får ett veeeeeldig godt tilbud på den.

Jeg ville ihvertfall ikke hatt en manuell SL.

Tror bare jeg har sett 1 stk med manuell før' date='og fikk vel bakoversveis når

jeg så det da.

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1113249180637?finnkode=5334055&sid=4aNvAgri-068827&pos=47

[/quote']

Håpløst.. også den spaken, da.. er jo kliss lik som i en '57 123 200 diesel. :-D

Er nok mange som ringer, og snur i døra når de får høre om giringa, men det kan jo hende det sitter en fortapt stakkar der ute ettellerannet sted og tenker "EENNDDEELLIIGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D "

Guest Magnus

Men det står vel en ganske spenstig GTRAG-kasse i denne, så for folk som liker manuell (som meg. ;-) ) så behøver ikke dette å være så ille. Litt synd at bilen er undermotorisert, skulle vært en 500 i stedet, da hadde den hatt litt mer av det sportslige preget som skal medfølge en manuell kasse. ;-)

En Getrag-kasse hadde ikke vart lenge bak en 500-motor. De knekker for et godt ord på turbodieselbiler. Det er ikke få G-wagen med manuell kasse (Getrag på alle 5-trinns-kasser på G-wagen) som har skiftet til turbodiesel og knekt kassa før 200 000 km. En 300 turbodiesel har vel opp mot 300Nm alt ettersom hvor mye den lader og en 500-motor topper vel det med en god del...

Guest Magnus
En Getrag-kasse hadde ikke vart lenge bak en 500-motor. De knekker for et godt ord på turbodieselbiler. Det er ikke få G-wagen med manuell kasse (Getrag på alle 5-trinns-kasser på G-wagen) som har skiftet til turbodiesel og knekt kassa før 200 000 km. En 300 turbodiesel har vel opp mot 300Nm alt ettersom hvor mye den lader og en 500-motor topper vel det med en god del...

Sant som du sier. Jeg snakket om en ideel verden. ;-)