Guest Kyrre Eide Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Har en nøkkel som ikke virker, har skiftet batteri. Er det mulig å reprogrammere disse, og evnt hvordan? mvh Kyrre Eide Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ebola Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Legg ut e-mail adressen din Kyrre, så skal jeg sende deg screenshot fra autodata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kyrre Eide Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Flott post (a) kdata . no Takk for hjelpen mvh Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kyrre Eide Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Hmmm... Det var visst ingen beskrivelse av programmering i autodata. Muligens det ikke er mulig å programmere disse? mvh Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ebola Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Jeg fant det på autodata. Velg f.eks 1996mod c180 (w202) og velg nøkkelprogramering. fremgangsmåten er den samme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kyrre Eide Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 takk takk da virket det mvh Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Arne Frøvold Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 takk takk da virket det mvh Kyrre Jeg har samme problem, kan du hjelpe meg ??? på forhånd takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 spendt her. Må muligens bytte låser i min vito å må prigramere avt startsperre og sent.lås. Bos mente det ikke gikk ann å firandre kode. De kunne legge inn da nøkkelen var ny, men ikke forandre. Sa de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts