Guest rolf Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 jeg har en mb 300d 86 mod, har fått lånt lampe til og sette inn i dieselpumpa, er det noen som vet hvor mange grader motoren skal stå på når jeg justerer pumpa slik at lampene lyser. HASTER Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Er usikker på denne lyse teknikken din, men det er pumpen som skal stilles i grader. Motoren står fast! M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 jeg har en mb 300d 86 mod, har fått lånt lampe til og sette inn i dieselpumpa, er det noen som vet hvor mange grader motoren skal stå på når jeg justerer pumpa slik at lampene lyser. HASTER normalt ligger det vell på 14 grader +-0,5 etter øvre dødpunkt.(litt usikker på 300d) har aldri justert pumpe etter lampe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rolf Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 takk for det, bilen går fint nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 takk for det, bilen går fint nå. stemte det med 14grader? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rolf Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 den skulle være 15 grader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts