Jump to content

Kill stories forum

Vil du ha "Kill Stories" på dette forumet?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest kodvaag
Posted

Nytt forum?

Hva med et nytt forum?

Følg linken, les litt, og gjør deg opp en mening.

Kill Stories forum

Det er mange argumenter mot og kanskje det er noen for også...?

Les litt, det er jo bare underholdning, og se om ikke det burde være et slikt forum her på disse sidene også.

Jeg syntes det...

Posted

Jeg har ikke noe til overs for slike historier hvor man skryter over å ha kjørt så og så fort osv. Har dessverre sett alt for mange eksempler på hva slik kjøring kan føre til. Som moderator har jeg mange ganger hatt lyst til å fjerne slike innlegg, men synes kanskje det er litt "overkill" Vi ønsker jo en viss takhøyde her. Men å opprette et forum som oppfordrer til en uønsket oppførsel i trefikken synes jeg er helt bak mål. La oss heller arbeide for å skape holdninger som gjør at det ikke er med livet som innsats vi beveger oss ut i trafikken.

Posted

Jævla bra ide ass. xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x x x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx (redigert - Moderator)

Tydeligvis alt for fort for små drittunger som deg, som utsetter andres liv for fare ved å kjøre så fort på Norske veier! Kan du ikke gjøre oss en tjeneste å ta Aconaen din å kjøre utfor ett stup ALENE?

Å ha ett sånt forum, oppfordrer til kappkjøring og konkuranser klubben overhodet ikke er tjent med å bli assosiert med! Dette er en klubb for å dyrke Mercedes entusiasme, ikke ett skyteforum for idioter som raser rundt i 200 uten utstyr, plass eller erfaring til denslags!

Håper noen av dere som driver med den slags kjøring, blir voksne snart! Før dere får dere en skikkelig lærepenge, som dere forhåpentlig kommer levende utav eller ikke trenger å ha andres liv på samvittigheten!

Det er greit med litt takhøyde, men når det gjelder emner som omhandler høy fart og råkjøring håper jeg att moderatorene tar sitt ansvar her å fjerner slike innlegg. Det er litt kjedelig for de som prøver å bruke forumet til feilretting å diskusjoner omkring MB, å stadi måtte se disse innleggene om tullkjøring!

M.

Som er lei av å lese om ulykker med stor fart, gamle biler og unge sjåfører.

Posted
"smartass" sitt innlegg er slettet' date=' og vedkommende har fått en PM fra meg.[/quote']

Det var jeg som skrev det og det var for å fremme et eksempel, bra Olav slettet det.

Ettersom jeg ikke sitter i noe styre lenger var dette en effektiv og grei måte å demonstrere hva jeg mener om noe slikt.

Beklager at det ble en utidig oppførsel, men det er nettop slikt man vil få med et slikt forum.

Guest Thomas Kaarud
Posted

Det er ikke noen bra idè for et norsk forum, tilhørende en bilklubb, å oppfordre til ulovlige aktiviteter.

De som ønsker et slikt forum finner det annet steds.

p.s. utaler meg rent personlig, ikke som admin... bøyer alltid av for flertallet

Posted

Råkjøring vil det alltid være, selv om det blir forbudt å skrive inn innlegg om det.Di gangene jeg kjører for fort og legger opp til en noe bred en i et kryss eller en sving er jeg aller helst alene i bilen og på veien. Synd det ikke er flere som Simen, som virkelig prøver å arrangere noe. Det som er så dumt er at folk ikke benytter seg av det når det er muligheter for å kjøre på bane. Mange av dem som har kjørt på bane synes det ikke er så morsomt å kjøre tullig på veien for en god stund. Det er så mye råere å kjøre på bane enn på veien, det er ikke møtende trafikk og ikke kan det komme noe i veien heller.Får faktisk kjørt fra seg en del. For å være helt ærlig så tror ikke det er så mange i denne klubben som har sannsen for sånne ting som banekjøring, virker mest som om dette er klubben for sjåfører med hatt eller en W124, helst med diesel.Er fullstendig klar over at rå kjøring kan føre til alvorlige ulykker, men det gjør også gammle folk, alkohol og andre rusmiddler å.

Guest Eivind Soltvedt
Posted
Råkjøring vil det alltid være' date=' selv om det blir forbudt å skrive inn innlegg om det.Di gangene jeg kjører for fort og legger opp til en noe bred en i et kryss eller en sving er jeg aller helst alene i bilen og på veien. Synd det ikke er flere som Simen, som virkelig prøver å arrangere noe. Det som er så dumt er at folk ikke benytter seg av det når det er muligheter for å kjøre på bane. Mange av dem som har kjørt på bane synes det ikke er så morsomt å kjøre tullig på veien for en god stund. Det er så mye råere å kjøre på bane enn på veien, det er ikke møtende trafikk og ikke kan det komme noe i veien heller.Får faktisk kjørt fra seg en del. For å være helt ærlig så tror ikke det er så mange i denne klubben som har sannsen for sånne ting som banekjøring, virker mest som om dette er klubben for sjåfører med hatt eller en W124, helst med diesel.Er fullstendig klar over at rå kjøring kan føre til alvorlige ulykker, men det gjør også gammle folk, alkohol og andre rusmiddler å.[/quote']

Skulle gjerne vært med på bane jeg! Men det er så jævla langt unna! :cry:

Skal se om man klarer å få til en tur eller to på diverse arrangement etter at man har flytta tilbake til sivilisasjonen?!?

ES

Som hverken har hatt eller diesel!

Guest Rataskank
Posted
Jeg har ikke noe til overs for slike historier hvor man skryter over å ha kjørt så og så fort osv. Har dessverre sett alt for mange eksempler på hva slik kjøring kan føre til. Som moderator har jeg mange ganger hatt lyst til å fjerne slike innlegg' date=' men synes kanskje det er litt "overkill" Vi ønsker jo en viss takhøyde her. Men å opprette et forum som oppfordrer til en uønsket oppførsel i trefikken synes jeg er helt bak mål. La oss heller arbeide for å skape holdninger som gjør at det ikke er med livet som innsats vi beveger oss ut i trafikken.[/quote']

ENIG!!

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Hehe, det morsomme med det forumet her er at iløpet av de siste dagene så har jeg lest at folk oppfatter klubben på 2 forskjellige måter!

1.

Klubben som sikter seg inn på råtassene, de som senker/styler/trimmer bilene sine, og kun tenker på råkjøring.

2.

Klubben for gamle menn med hatt/dieselbil og manglende respekt for andre bilister i venstrefila (de som kommer bakfra)

Derfor så lurer jeg på: hva er riktig? Jeg tipper flesteparten er ett nøytralt sted mellom der..Selv kunne jeg gjerne tenke meg å blåse ut på en bane, eller ha høyere fartsgrenser og nyere bil!

På den andre side så er jeg imot grisekjøring på offentlig veg og bøllete opptreden i trafikken! (ja jeg snakker til dere tullinger i Huyndaier og toyotaer som sperrer venstrefila til 60-75km/t på veg ut mot sotra!)

ES

Guest kodvaag
Posted

Jaja... jeg er vel egentlig enig med dere.

De gangene jeg har vært i Tyskland og hentet Mercedeser så ble jeg svært imponert over tyskernes kjøremåte. Setter du på blinklys der, så blir du hjulpet, ikke avskjært som her i Norge.

Ikke er jeg så veldig tøff til å råkjøre selv heller. Har to jenter, en på 4 og en på 1 år.

Min 200E gir fra seg mest godlåt under 2000 rpm, og en Transporter TDI er ingen rakett det heller...

Men alikevel, jeg syntes det var gøy å lese sånn "kill stories" forum uansett :)

Selv om man leser om mord og det som verre er, så oppfordrer ikke VG til å gjøre det.

Men ok ok... jeg blir kjempeirritert når jeg ser dum kjøring. Det er farlig, egoistisk, ueffektivt, dumt osv...

Det var jo bare et forum jeg foreslo da... men jeg gir meg for overmakten og skal love og ikke mase mer. :oops:

Posted

Det var jo bare et forum jeg foreslo da... men jeg gir meg for overmakten og skal love og ikke mase mer. :oops:

Takk.. :) Finnes nok av historier å lese andre steder..

Pluss at de er mye flinkere til å bløffe i f.eks USA (hvor det finnes en hel bråta med slike forum), ergo blir historiene morsommere...

Posted

Tor anton skrev:

Råkjøring vil det alltid være, selv om det blir forbudt å skrive inn innlegg om det.Di gangene jeg kjører for fort og legger opp til en noe bred en i et kryss eller en sving er jeg aller helst alene i bilen og på veien. Synd det ikke er flere som Simen, som virkelig prøver å arrangere noe. Det som er så dumt er at folk ikke benytter seg av det når det er muligheter for å kjøre på bane. Mange av dem som har kjørt på bane synes det ikke er så morsomt å kjøre tullig på veien for en god stund. Det er så mye råere å kjøre på bane enn på veien, det er ikke møtende trafikk og ikke kan det komme noe i veien heller.Får faktisk kjørt fra seg en del. For å være helt ærlig så tror ikke det er så mange i denne klubben som har sannsen for sånne ting som banekjøring, virker mest som om dette er klubben for sjåfører med hatt eller en W124, helst med diesel.Er fullstendig klar over at rå kjøring kan føre til alvorlige ulykker, men det gjør også gammle folk, alkohol og andre rusmiddler å.

Nå har da klubben vært på både Rudskogen og Vålerbanen der de har arrangert Gatebil løp, og jeg kjørte i fra Stavanger for å oppleve dette :roll:

Men jeg ser jo at kjerra blir litt tung i "sesten" når en skal kjøre som de gutta der :oops:

Du kan jo bare installere bur, kjøpe hjelm og fylle på bedre bremseveske så kan du melde deg på til Rudskogen i September, der må du igjennom et "kurs" på fredagen, så sjekker de bilen din og så er det bare å kjøre til det smeller :twisted:

Snakkes der vi er på vei....... :P