Jump to content

Hva kan jeg forvente å få for min bil?


Recommended Posts

Guest Petrus
Posted

Har en W 126 MB 280 SE, 1985 mod. med lav km - 99.000.  Bilen er svært pen.  Finnes ikke rust.  Arvet bilen av far som bodde i Spania.  Der ble bilen veldig lite brukt.  Importerte den derfra for 3 år siden.  Da hadde den gått 70.000. Interiøret har noen småfeil.  Nytt eksosanlegg (6.000,-), nye støtdempere, relativt ny dekk s/v.  Lurer på å selge den, men det er selvsagt et spørsmål om til hvilken pris. 

Posted

Har en W 126 MB 280 SE, 1985 mod. med lav km - 99.000.  Bilen er svært pen.  Finnes ikke rust.  Arvet bilen av far som bodde i Spania.  Der ble bilen veldig lite brukt.  Importerte den derfra for 3 år siden.  Da hadde den gått 70.000. Interiøret har noen småfeil.  Nytt eksosanlegg (6.000,-), nye støtdempere, relativt ny dekk s/v.  Lurer på å selge den, men det er selvsagt et spørsmål om til hvilken pris. 

 

Spesiell bil som trenger en spesiell kjøper høres det ut som. Det er vanskelig å si hva noen vil gi for en slik, som har gått såpass lite.

 

Legg gjerne ved noen bilder, og skriv for all del hva den har av utstyr.

Posted

Blir, som Frode sier, vanskelig å antyde en pris uten bilder. Her er det jo så mye som spiller inn på hvilken pris du kan få. Utstyr og fargekombinasjoner har også svært mye å si på prisen. :)

Posted

Har en W 126 MB 280 SE, 1985 mod. med lav km - 99.000.  Bilen er svært pen.  Finnes ikke rust.  Arvet bilen av far som bodde i Spania.  Der ble bilen veldig lite brukt.  Importerte den derfra for 3 år siden.  Da hadde den gått 70.000. Interiøret har noen småfeil.  Nytt eksosanlegg (6.000,-), nye støtdempere, relativt ny dekk s/v.  Lurer på å selge den, men det er selvsagt et spørsmål om til hvilken pris. 

 

Hei!

Jeg leter faktisk etter en w126.

Kan du sender mer info og bilder til thang_maria@hotmail.com

Hvor befinner seg bilen?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...