Guest KKK Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Kan noen gi meg en enkel fremgangsmåte for å komme til å få byttet AC styringsenhet som sitter bak trepanelet i midtkonsoll. Mvh Karl Kristian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Lenge siden jeg har operert en 210, men jeg mener å huske at det satt et par skruer inne i radiohullet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Kan noen gi meg en enkel fremgangsmåte for å komme til å få byttet AC styringsenhet som sitter bak trepanelet i midtkonsoll. Mvh Karl Kristian Det stemmer som Olav sier at det er to skruer i radiohullet... Om du skal bytte AC styringsmodulen, har jeg snappet opp at den må kodes ved bytting... Hvordan dette gjøres, har jeg ikke peil på, kanskje noen andre her som har gjort dette, og som kan komme med nærmere info har du digitalt klima?eller vanlig manuell med dreie hjul? kan ikke huske at den må programmeres! men,vis den må det. skal den gamle avleses og overføres til den nye styreenheten.dvs at du må innom ett mb verksted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KKK Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Har funnet ut at den kan ikke byttes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Har funnet ut at den kan ikke byttes kan ikke komponenten byttes???? har skiftet både det digitale og det manuelle varmeapparat regulering på 210 serien. alle ting i en bil kan vell skiftes? eller tenkte du å ta den fra ett annet kjøretøy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KKK Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Det er det manuelle, har fått tak i en brukt regulering fra en vrakbil. Hvordan finner jeg eventuelt ut omden må programeres hos BOS ?? Kan jeg ødelegge noe ved å sette inn den "nye" ? KKK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 KKK, hvor holder du til i landet...?? Ikke hør på den første og beste kommentaren, hvis noe kan programmeres så kan det og slettes, dvs ta med den gamle og "den nye" til BOS, be de omprogrammere og sette inn, du betaler vel en tusing for en times arbeid og vips alt i orden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Det er det manuelle, har fått tak i en brukt regulering fra en vrakbil. Hvordan finner jeg eventuelt ut omden må programeres hos BOS ?? Kan jeg ødelegge noe ved å sette inn den "nye" ? KKK okey,nei ingenting kan bli ødelagt vis du bare bytter. kan ikke tro at den skal programeres. men,du finner fort ut om den virker dvs om den regulerer lufta dit den skal samt hastighet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts