Jump to content

NAF Stavanger Autoslalom Søndag 17 April

Guest bska

Recommended Posts

Isåfall får du ikke pes av meg :-)

Jeg stiller med A-klasse sannsynligvis i standard-klassen. Mener å huske 50 dekk profil tillates i denne klassen, ellers er vekt/ytelse innenfor kravet. Blir litt ASP motorkutt regner jeg med ja.... - men shit....

Dekk/understell

For klasse 1 (Standard biler)

Dekk og felg skal være i overensstemmelse med bilens typegodkjenning og vegtrafikklovgivningen, men

biler med alternativ dekkprofil lavere enn 50 henvises til annen klasse. Støtdempere er fritt, forutsatt at antall, type, funksjonsprinsipp og innfestningspunkter er uforandret. Hydrauliske dempere likestilles med

gassdempere.

Dekk av typen “gate-slicks eller R - dekk” tillates ikke i klasse 1.

Som nevnt tidligere, var jeg innom tanken med å teste 300'n på autoslalom, men den lider av et visst "turbo - lag", samt at diesel ikke er så rask i responsen.

Dermed må jeg nok stille med 500'n, noe som betyr den vanskelige klassen.... Under 9 kg/hk

@Svenni og MrT

Trust you guys !

Til alle andre som ikke skal ut på autoslalom - banen i morgen søndag, så er dere hjertelig velkommen til å ta en tur til M 44 - senteret på Bryne.

Selve løpet begynner kl 13:00 og varer et par timer.

Vi trenger en heiagjeng til MBE avd. motorsport