bska Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Mer info på t4ehttp://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=5486#113246 De får vel snart gang på den nye autoslalom webben også.Draft ligger her: http://home.netpower.no/pberg/nafmms/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Aaah, blir godt å komme i gang igjen - det eneste jeg ikke liker er at jeg blir plassert i gruppe 2 fra nå av, så pokaler er det nok slutt på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Isåfall får du ikke pes av meg Jeg stiller med A-klasse sannsynligvis i standard-klassen. Mener å huske 50 dekk profil tillates i denne klassen, ellers er vekt/ytelse innenfor kravet. Blir litt ASP motorkutt regner jeg med ja.... - men shit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Dekk/understellFor klasse 1 (Standard biler) Dekk og felg skal være i overensstemmelse med bilens typegodkjenning og vegtrafikklovgivningen, menbiler med alternativ dekkprofil lavere enn 50 henvises til annen klasse. Støtdempere er fritt, forutsatt at antall, type, funksjonsprinsipp og innfestningspunkter er uforandret. Hydrauliske dempere likestilles medgassdempere.Dekk av typen “gate-slicks eller R - dekk” tillates ikke i klasse 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Jeg må melde pass på årets første AS pga barnedåp i familien med påfølgende familietragedie..... og ja en tragedie for meg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Hmm, synd å høre Bernt - ikke gunstig å gi BMW-klanen det psykiske overtaket så tidlig i sesongen vet du!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Full krig i Stavanger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Som nevnt tidligere, var jeg innom tanken med å teste 300'n på autoslalom, men den lider av et visst "turbo - lag", samt at diesel ikke er så rask i responsen. Dermed må jeg nok stille med 500'n, noe som betyr den vanskelige klassen.... Under 9 kg/hk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 @Svenni og MrTTrust you guys ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 @Svenni og MrTTrust you guys ! Til alle andre som ikke skal ut på autoslalom - banen i morgen søndag, så er dere hjertelig velkommen til å ta en tur til M 44 - senteret på Bryne. Selve løpet begynner kl 13:00 og varer et par timer. Vi trenger en heiagjeng til MBE avd. motorsport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Jepp, hadde vært show med enten en god heiagjeng eller flere Mercer på banen - har selv fått byttet en styrekule og foringer i hjelpesnekken i anledning dette! Kom igjen, still opp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Blant alle BMW - ene, så gjorde faktisk representantene fra MBE avd. motorsport en ganske så god figur i dag Resultater er her: http://home.netpower.no/pberg/as1_res_05.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Her vanker det heder og ære for all ettertid ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Her ligger det noen bilder også: http://home.no.net/moffe77/bilder/autoslalom/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts