MortenE Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Morn! Fikk nesten sjokk da jeg sjekket pris på luftfilter på denne. kr 701,20 skal de ha på mekonomen. Ifg mekonomen sine sider er det skille på før og etter 90mod. Før 90 mod bruker ett lengre filter på 472mm til kr 361.20 mens det etter 90 mod er ett filter på 380mm med nevnte pris som brukes! Kan noen bekrefte att dette er gjengs pris på luftfilter på denne motoren uten turbo? Mekonomen pleier som regel å være både billig og bra.... Ja jeg veit att biltema selger til kr 99,90 men det er ikke interessant eller relevant her.... M. Quote
Gøran Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 se her: http://www.stjerneservice.no/catalog/index.php?cPath=44_38_2_20&sort=3a&page=3 Eller bare skriv mail te Simen. Kjekke kar, med god service.. Litt forskjell med 156 NOK og 700.. Quote
Guest 1042 Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 Siste først. Etter å ha fullstendig ødelagt biltemaverktøy med 10 års garanti ved første gangs bruk, sett kvaliteten på eksosanleggene. (bestefaren min bytta til eksos fra biltema, ett år seinere var det gjennomrustet og måtte byttes igjen) sett "kvaliteten" på vindusviskere. Detter fra hverandre når de utsettes for belastning. Så er jeg litt skeptisk til biltemating på viktige punkter. Okkesom så oppdaget jeg her forrige dagen at f.eks luftfilter til M103 er nesten billigere å kjøpe originalt enn hos bilextra med 30% verkstedsrabatt (or so they said) Mekonomen var iallefall dyrere enn BOS sist jeg sjekket prisen. Quote
Recommended Posts