Frank O Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 Er det noken som har kobla lukking/åpning av vinduer/takluke via fjernkontroll, f.eks Defa alarm. Hadde vært kult å kunne styre dette med fjernkontrollen til alarmen, blei kliss blaut igår da eg måtte ut for å lukke tilten på luka. Hadde vært bedre å tatt det fra kjøkkenvinduet Hadde vært hjelp med koblingsskjema over komfortrelet om ingen har gjordt dette før. Gjelder en S124 91 mod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 Er det noken som har kobla lukking/åpning av vinduer/takluke via fjernkontroll, f.eks Defa alarm. Hadde vært kult å kunne styre dette med fjernkontrollen til alarmen, blei kliss blaut igår da eg måtte ut for å lukke tilten på luka. Hadde vært bedre å tatt det fra kjøkkenvinduet Hadde vært hjelp med koblingsskjema over komfortrelet om ingen har gjordt dette før. Gjelder en S124 91 mod Inge hadde fått gjort noe sånt på brabusen sin. Viste villig fram på Frognerseteren. Det var visst ikke bare-bare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JR-1957 Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Hei! Jeg anbefaler denne! Se vedlagte link;http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=50&products_id=671 Har montert dette idag, og det var veldig enkelt. Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts