Guest Alex Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Hei. Det jeg lurte på var at hva comand er og hva går det utpå? Det er vel noen dvd greier trur jeg, og er det mulog å ettermontere comand med tv'en og sånt? Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 De nyeste comandene har hvis bilen er fullt utstyrt DVD, navi, radio, tv og sikkert andre ting. Comand er mulig å ettermontere. Hvordan bil har du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 De nyeste comandene har hvis bilen er fullt utstyrt DVD, navi, radio, tv og sikkert andre ting. Comand er mulig å ettermontere. Hvordan bil har du? har en 2004mod c-klasse w203 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Sjekk her: http://www.mbenznl.com/products/comand.shtml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Hei. Det jeg lurte på var at hva comand er og hva går det utpå? Det er vel noen dvd greier trur jeg, og er det mulog å ettermontere comand med tv'en og sånt? Takk slik ser det ut,vis ikke har sett comand. den har innebygd navigasjon,og kan tilkobles telefon,tv-tuner,dvd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Hvis han har en facelift 203 vil det se slik ut: Altså med DVD-comand istedet for CD-rom-basert. Som Alexander har vært inne på så kan MBenzNL skaffe deg alt du trenger til denne oppgraderingen (driver 100% med ettermontering av originalt ekstrautstyr til Mercedes). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Hvis han har en facelift 203 vil det se slik ut: Altså med DVD-comand istedet for CD-rom-basert. Som Alexander har vært inne på så kan MBenzNL skaffe deg alt du trenger til denne oppgraderingen (driver 100% med ettermontering av originalt ekstrautstyr til Mercedes). Jippi, nå ble jeg glad. Facelift versjonen var mye pene enn den andre. Men hvordan er det med lultifunksjons ratt? kan comanden virke uten? Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts