Jump to content

Typisk sein ferie.

Hauk

Recommended Posts

Helt typisk! I år har jeg endelig sein ferie, og da er finværet i juni/juli!!!!

Det er jo en uendelig lidelse å gå og vasse i svette på jobb i dette været og denne tempen.

OK! Det er jo ikke akkurat noe å klage over at vi har godt vær for en gangs skyld.

I år ble det litt " gale", feriemodus fire uker før ferien. Snakk om at tida går trrrrreeeeiiiiikthhhhh!

Det er flere som ergrer seg - starter ikke ferie før i slutten av juli jeg heller.

Og i dag er det sommeravslutning på jobben og så er det på jobb igjen over helga... lengter etter avslapende ferie :sleepy2:

Joda, er jo det , men det kan jo være greit å ha fri når det for en gangs skyld er fint vær.

Akkurat nå ser det ut som om ferieværet mitt er på vei. Regner! Holder sikkert noen uker dette.

Det er jo litt lettere å gå på jobb med regnvær og vite at det er en stund til ferien ennå.

Helt typisk! I år har jeg endelig sein ferie, og da er finværet i juni/juli!!!!

Det er jo en uendelig lidelse å gå og vasse i svette på jobb i dette været og denne tempen.

OK! Det er jo ikke akkurat noe å klage over at vi har godt vær for en gangs skyld.

I år ble det litt " gale", feriemodus fire uker før ferien. Snakk om at tida går trrrrreeeeiiiiikthhhhh!

Har ferie nå, jeg ... Hatt i to uker. Tilbake på jobb på tirsdag.

Du kan trøste deg med at det nå blir 3 uker med så der vær, og etter det blir det igjen to uker med knallvær. Da har jeg nemlig resten av ferien min :-)

• 2 weeks later...

Endelig!

Bare åtte timer igjen til fire, forhåpentligvis, lange uker med ferie. Ute er det tett tåke. Får ikke håpe det varer så mange dagene. Skal jo fire uker med sol nå!!!!!!!! :lol:

OK. Trenger egentlig ikke så fint vær siden jeg skal spikre innendørs det meste av tiden. Nytt kjøkken kommer i begynnelsen av september, og jeg må rette av vegger og tak før det. Gulvet er endelig ferdig avrettet, så nå er det ikke farlig å kjøre med rullestol inne lenger. :lol:

Har hatt 2 uker ferie i Bulgaria og er tilbake på jobb igjen, takk og lov!

Herregud, for et mareritt for å få 2 uker til å gå  :shock:

Aldri mer charterferie, snakk om hjernedød ferie. Hadde ikke trodd at jeg skulle lengte så mye etter å komme på jobb igjen som jeg gjorde. Hva er det å gjøre? Jo, veksle mellom å ligge i ei solseng enten ved hotellbassenget eller å gå på stranda..... spennende....HVER DAG!!!  :x

OK, jeg kan være med på at det var greit den første uka (kanskje).

Viktigste var jo at kona fikk brunfargen hun var så opptatt av, og ungene koste seg (de ble leie etter 10 dager). Men jeg liker helst at det skjer noe og at en får sett litt....

ALDRI mer! Nå ser jeg bare frem til 3. ferieuka på F1 med kompisgjengen i Shanghai i september.  8)

Jeg hadde ferie Onsdag. Siden jeg bor så nær grensen rakk det akkurat til en utenlandstur. Kjørte ei runde nedom Uddevalla og ut til kysten igjen med middag på en trivelig fiskerestaurant i Smøgen. Nydelig vær og en fin tur. Og så er man ferdig med ferien i denne omgang. :lol:

Aldri mer charterferie, snakk om hjernedød ferie. Hadde ikke trodd at jeg skulle lengte så mye etter å komme på jobb igjen som jeg gjorde. Hva er det å gjøre? Jo, veksle mellom å ligge i ei solseng enten ved hotellbassenget eller å gå på stranda..... spennende....HVER DAG!!!  :x

Viktigste var jo at kona fikk brunfargen hun var så opptatt av, og ungene koste seg (de ble leie etter 10 dager). Men jeg liker helst at det skjer noe og at en får sett litt....

ALDRI mer! Nå ser jeg bare frem til 3. ferieuka på F1 med kompisgjengen i Shanghai i september.  8)

Samme som deg Geggi. Kom fra Bulgaria søndag. Billig øl der da, ellers ganske så enig  med deg. Har for mye makk til å gjøre ingenting.....

Såg forresten en 116 300D der. Totalt nedslitt... Og mange fete nye mercer også. Så helt savrt var det ikke der :D

Det glemte jeg:

Mange fete MBer der nede så det er tydelig at det er noen bulgarere med mye penger for resten av bilparken var trist. Drøssevis med nyeste S og SL og da selvsagt bare i 500, 600 og AMG versjon. En og annen Maserati og Porsche så jeg også spesielt ved det mest eksklusive hotellet i byen hvor også "sms-Riise" ble observert.

En dag stod det også parkert 5 nye og råe amcars (3 Camaro, 1 Viper + en til) registrert i Kuwait og på panseret på den ene stod reiseruten deres. En vannvittig rundtur fra Kuwait og innom en drøss med steder og endestopp i London. De hadde laget seg en egen "Gumball" turné så det ut som. Kult!  8)

Så også en bil parkert utenfor vårt hotell med RZ-registrering (Egersund)  :shock:

Sinnsykt lang biltur det må ha vært!!!

Så også en bil parkert utenfor vårt hotell med RZ-registrering (Egersund)  :shock:

Sinnsykt lang biltur det må ha vært!!!

Var inne på tanken om å kjøre selv. Fant ut at det var ca 3600 km til Bourgass. Slo det fra meg da det dukket opp OK billettpriser på Norwegian.

Betyr litt når familien teller sju personer. Er likevel glad jeg ikke kjørte.

Bulgarerne er villmenn i trafikken og kjørte som om hver bil var stjelt :shock:

• 2 weeks later...

Åhh det er sånn ferie jeg bare digger... Bare slappe av ved bassenget/stranda, drikke øl og titte på damene gjennom solbrillene. Oppleve kan jeg gjøre når jeg blir gammal. Nei, gi meg 30 grader, en strand og en liten taverna og jeg har en knall ferie. Skader ikke om det er en liten by med noen butikker og resturanter i nærheten da.

Selv har jeg hatt tre uker på Onsakervika Camping med bare knallvær. Bading, soling og øl er stikkord som dekker det meste av ferien min. Om ble jeg litt rastløs innimellom, tok jeg bare å syklet noen mil, så var det over. Bortsett fra noen sydenturer, er vel dette den beste ferien jeg noen gang har hatt.