Guest Mads Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Hei, jeg har fått en ganske for jævlig knirkelyd fra bakstillingen en plass på høyresiden, en typisk gummi mot metall lyd. Er vel en slitt foring som lager lyden men jeg klarer ikke å finne ut hvilken, er det noen typiske foringer bak som lager en slik lyd når de blir slitt eller kan det være hvilken som helst. Har en 94 mod c klasse (200000km). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Hei, jeg har fått en ganske for jævlig knirkelyd fra bakstillingen en plass på høyresiden, en typisk gummi mot metall lyd. Er vel en slitt foring som lager lyden men jeg klarer ikke å finne ut hvilken, er det noen typiske foringer bak som lager en slik lyd når de blir slitt eller kan det være hvilken som helst. Har en 94 mod c klasse (200000km). vil tro at lyden kommer fra yttre foring på nedre bærebro bak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Martin Heie Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Hei du, Hvis det er stasjonsvogn du har så ville jeg sjekket at låsemekanismen til luka sitter som den skal. prøv for moroskyld å rugge på låsdelene for å se om de er løse eller slarkete. Hvis luka ligger og gnisser så vil den lage akkurat lyden du beskrev. Mvh Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mads Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Nei det er ikke en stasjonsvogn, men takk for svarene. lyden kommer fra bakstillingen, virker som det er ytterst en plass men lyden forplanter seg sikker en del så det er vanskelig og høre for sikkert hvor den kommer fra. Begynner å bli ganske frustrerende, men må vel begynne og skifte noen foringer og se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Skift knirkeforing heter 220 352 0227 og er nedre utre bærebruforing og koster 225+mva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts