Guest Martin Heie Posted July 4, 2006 Posted July 4, 2006 Har fått rust rundt jekkfestene og lurer på om jeg likesågodt skal bytte begge kanalene. Lurer dog på om det er masse kutting og sveising, eller om det for det meste er sveiset i "punkter". Er dette noe en kan gjøre selv, eller burde man få en proff til å gjøre det? Noen som vet om bedrift som gjør dette bra og billig? Mvh Quote
Alexander Posted July 4, 2006 Posted July 4, 2006 Jeg undersøkte sveising av kanaler på en 123 en gang og fikk beskjed om at det ble uforholdsmessig dyrt siden bilen måtte i jigg +++... Bedre å sveise selve jekkfestene fikk jeg beskjed om. Ellers synes jeg du skal ringe til noen karrosseriverksteder og høre hva de mener om jobben + pris osv. De svarer mye bedre på slikt enn vi som sitter her. Quote
Guest Martin Heie Posted July 4, 2006 Posted July 4, 2006 Passer greit det, har faktisk erstatningsblekk for akkurat rundt jekkfestene. Trodde det bare ville bli dyrere å få dem sveiset... Mvh Quote
Alexander Posted July 4, 2006 Posted July 4, 2006 Hvor mye koster det og hvor handlet du? Er det klokkerholm deler? Quote
Guest Martin Heie Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 Hei du, kjøpte dem fra tysk ebay for 500 kroner inkl frakt =) De selges stykkvis tror jeg. Mvh Martin Quote
Recommended Posts