Guest Bjørn Bakke Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Har en -91 mod 124. På panseret har jeg en "rose". Er det noen som tror jeg har noe å slå i bordet med på et Merce-verksted og få dette reparert. Ny-lakket sort, skinnende panser; det hadde vært noe, det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Du kan jo prøve, bilen er jo kunn 15 år gammel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BB Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Ja, det må jeg prøve på. Tror også jeg må sette i en ny termostat. For temp kommer ikke over 50 gr. Kjørte med omluft for lenge og motor ble vannvittig varm. Da tror jeg at det har "dampet" tørt og term. må skiftes. Har bestilt ny iallefall. Hva tror du om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Prøv og putt termostaten din i en kjele på komfyren, skru på varmen og putt et termometer oppi og se når den åpner... Hvor varm ble motoren din? Ble den veldig varm er det en viss fare for at du har kokt den... Er det nok vann på bilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Ja, det må jeg prøve på. Tror også jeg må sette i en ny termostat. For temp kommer ikke over 50 gr. Kjørte med omluft for lenge og motor ble vannvittig varm. Da tror jeg at det har "dampet" tørt og term. må skiftes. Har bestilt ny iallefall. Hva tror du om det? Motoren skal ikke være avhengig av varmeapparatet for å holde seg kald. Hvis den ikke går over 50C, ville jeg nok byttet termostaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts