Guest Roger Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Som "nyfrelst" MB-fan håper jeg at noen kan fortelle meg hva som er forskjellene mellom de ulike utgavene. På forhånd takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mads Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Er vel hovedsaklig utstyrsmengden tror jeg, og interiøret. Classic er vel den mest standard utgaven mens elengance er vel den fineste, tror det er den rekkefølgen. Har en classic selv og den har det vanligste utstyret, mens de andre kommer med ac ,skinninteriør ,avantgarde grill osv. Tror ikke det er noe større forskjell en det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roger Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Mange takk, hyggelig at du tok deg tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Avantgarde og Elegance er ganske likestilt utstyrsmessig. Classic er billigste og har mindre krom utvendig og billigere treverk innvendig, men seter i skinn og annet utstyr kan leveres hvis du ber om det. Classic og Elegance har størst vekt på komfort, mens Avantgarde er senket litt osv, og er den "sportslige" utgaven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts