Jump to content

da blir det kanskje ny MB på meg.. :)

Gøran

Recommended Posts

Skal ut og se på en MB 250se på mandag.(67 modell w108)

Bilen er nyrestaurert i vinter. Skal være 100% rustfri.

Alt av bremser, bensinrør og hydraulikk rør er byttet og bilen er tectylbehandlet under.

Hva bør jeg se etter her?

Står at det skal være 147hk. Er det virkelig så mye?

Takker for alt svar!! :)

Flottings Goran !

jadda, det skal vaere 150 gamp i 250se. Kjorte en slik med manuell kasse for en del aar siden - gikk overraskende bra den ja. Aksa nesten like bra som 250s'en min med 3,5l paa 1ste og 2ndre!!!

Far min hadde en gronn 250se -67 modell med hvitt ratt, rattgir (manuell) og soltak paa 70 tallet. Kjekk bil, helt til motoren begynte aa miste kraft.

Mer data om bilen takk....  :D

- me snakkes nok i slutten av mnd....

Flottings Goran !

jadda, det skal vaere 150 gamp i 250se. Kjorte en slik med manuell kasse for en del aar siden - gikk overraskende bra den ja. Aksa nesten like bra som 250s'en min med 3,5l paa 1ste og 2ndre!!!

Far min hadde en gronn 250se -67 modell med hvitt ratt, rattgir (manuell) og soltak paa 70 tallet. Kjekk bil, helt til motoren begynte aa miste kraft.

Mer data om bilen takk....   :D

- me snakkes nok i slutten av mnd....

Bilen er nulig restaurert (forrige eier så en film som heter "The driver" og valgte da denne fargen, oransj)

Veldig kjekk bil å kjøre. Er lett å merke at den ikke er kjørt så langt. God og tight (så tight som en 67 modell kan være..)

Bilen har ratt gir (automat), original fargen er grønn, og original rattet er hvitt. så den er ganske lik den far din hadde.. :)

Gøran