Guest 2606 Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 Åpnet soltaket fint, men nå får jeg det ikke igjen. Det gikk litt tilbake men der stoppet det. Har sjekket alle sikringer i sikkringsboksen. Forsøkte etter noen timer, da gikk det litt men stoppet etter noen cm. Finnes det en måte og løse det ut, så jeg kan skyve det igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ArneR Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 I bajasjerommet på venstre side (tror jeg) sitter motoren til soltaket. Denne kan du manuelt skru. Du finner en mutter ca 15mm, skru på denne til taket er lukket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2606 Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 Takk for svaret, skal sjekke i morgen. Motoren greier ikke å bevege taket når det er varmt. er det mulig metallet utvider seg så det blir for trangt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts