Guest Kay Raymond Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Hei! Jeg er eier av en 1998modell CLK 230 Kompressor, og har fått det problet at kompressoren kutter å lade etter at den har vært i bruk. Må stoppe bilen igjen for at den skal fungere normalt. Har noen hatt det samme problemet og vet hva som må byttes. Har vært i kontakt med både Bertel O Steen og Auto Trio men ingen kan gi meg noe svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mathisen Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Hei, nettopp vært på service? Har hørt om en BMW som gikk dårlig etter service. dro til AutoZentrum for å få de til å sjekke, og da viste det seg at det var lastet inn noen gale verdier i SW på styringsenheten. Kanskje et skudd i mørke men... Jeg ville bestillt en time hos noen som kan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms V-max Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?t=23441&postdays=0&postorder=asc&start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kay raymond Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 Takker så mye for linken, men jeg ble ikke veldig mye klokere av den grunn... men jeg skal iallefall lete etter noen pumpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Men hvorfor heter denne tråden butikksjef? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts