MortenE Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Hvor i Oslo/ Akershus området er det bra og billig å ta service på ett ac anlegg fra 93? Er vel R-12 så det er vel snakk om erstatnigsgass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Hva med Mathiesen bilelektro? Frode har vært der og er fornøyd. Han kan forklare hvor det ligger også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 Hva med Mathiesen bilelektro? Frode har vært der og er fornøyd. Han kan forklare hvor det ligger også... Kjempemessig. Utrolig dyktig type, også skrur han ikke på takstameteret bare han åpner kjeften. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gøran Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Låner bare posten din litt Morten.. Lurte bare på hva som er vanlig pris på overhaling av AC. har en bil som forrige eier mente han hadde brukt 12 000 på for å fikse AC`en. Er det vanlig å måtte bruke så mye? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Låner bare posten din litt Morten.. Lurte bare på hva som er vanlig pris på overhaling av AC. har en bil som forrige eier mente han hadde brukt 12 000 på for å fikse AC`en. Er det vanlig å måtte bruke så mye? Kommer helt an på, det. det er nok fult mulig å bruke så mye hvis bilen er ganske ny, kompressoren har skjært seg og han bare har satt den til BOS og bedt dem sende regning når de er ferdige. Til eldre biler, der man gjerne kjøper pent brukte deler, hørtes det vanvittig mye ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted July 2, 2006 Author Share Posted July 2, 2006 Hmmm.. Får vel teste ut Mathiesen da. Hvor han holder til? Sist jeg var på ac verksted kostet det ca 2000kr for å vakumere og fylle opp på nytt!. M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stein Riise Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Jeg har nettopp skiftet AC kompressoren med innbytte kostet det 10800,- Så oppdager ejg at det er lekasje inne på kondensoren 48000,- Skifte kupevifte selv med motstand, kr. 3300,- Påfylling av gass er normalt 1500 vil jeg tro, har hørt om at noen fikk det til kr 500 uten kvittering (ikke hos BOS) Har en pent brukt Kupevifte til W210 gammel type med deksel. Mostanden er defekt!! noe som byr ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Så oppdager ejg at det er lekasje inne på kondensoren 48000,- Håper du mener 4800,- Ellers synes jeg dette var grisdyrt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts