Guest egon Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Hei,er det passe Defa-alarm 400serie på MB300td,90mod.Jeg har en komplet helt nytt uten fjernkontroll.Sentral lås fungere bra,men jeg har bare 1nøkel og på andre døra(passasjer) lås er ødelagt.Kan jeg bruke den 400serie alarm på bilen min og kan jeg kjøpe bare fjernkontroll og installerer alarm. Hva slags verktøy er TASJ-kan du forklare meg litt om det(funksjon). TAKK; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Petter Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 400-serien er ikke laget for din bil. Den er laget for biler med CAN-BUS, som finnes bla på nye VAG/MB. Du må nok ha 800 serien, eller noe eldre... Kan hjelpe deg med dette, dersom det er interessant... Petter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Petter Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 ...som du skriver så er alarmen uten fjernkontroll, dette fordi det skal tilkobles biler med orginal fjernkontroll... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest egon Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Hei,jeg er interessant hvis noe skal innbytte alarm med meg,at jeg kan få en som passe for bilen min...eller jeg er villig å ta i innbytte 4stk.sommer dekk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts