Frode Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i rustfrie fleksible slanger/kompensatorer til eksos. Har sett dem hos Vangbo men håpte det var flere med skikkelig utstyr, har søkt på nett men ikke funnet noe intressangt..... Må være slik med rør i enden som kan sveise til eksisterende eksos...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Prøv Tess... kanskje noen båtforretninger fører slikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 Sjekk baatsjappa i hoveveien, sandnes. E d MC LEA mon tro. Er noksaa sikker paa at de har slikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Ebay....say no more Kjøpte mine flexirør hos vangbo, men ikke den typen du beskriver. Jeg kjøpte den som man kan kutte til selv også sveise inn ender. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Enig med t her, men jeg har oppdaget at det har blitt litt mer koddite paa ebay naa. Flere har sluttet aa akseptere paypal (selv om de annonserer stotte for paypal) plus at noen forlanger 'confirmed address' (som jeg ikke har faat til ennaa). Jeg brukte typen uten flens fra MC Lea. For jeg sveiste disse fast saa fuget jeg siste leddet ca 1,5 omdreining med miggen. Da ble det lett aa sveise flexiroret til de andre rora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 17, 2006 Author Share Posted July 17, 2006 Har kjøpt en med sveise flens fra Vangbo i 3", med dobbel fletting i rustfritt, ser veldig bra ut..... Nå må bare Bernt komme hjem fra ferie slik at jeg kan få laget meg en skikkelig "Y" på eksosen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 17, 2006 Author Share Posted July 17, 2006 ligner fælt på denne.... http://cgi.ebay.com/Exhaust-Flexible-Pipe-3-Stainless-Steel-NEW_W0QQitemZ230006656666QQihZ013QQcategoryZ50140QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts