bska Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauk Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Evil is fun, too? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Den va litt slem Tror jeg må melde meg ut jeg...,virker itte som om dere er så gla i jenter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauk Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Naaah, tror ikkje det var sols meint då. Du kan sikkert være medlem en stunt til ...... Mye annet som kan være slemmere, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Jada...,tar meg itte no nær av hva gutta her sier Dere er jo så gla i oss jenter så Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 hehe lady B du er vel litt mer 'tykkhuda' enn dette daa ? Alt er gydd - vett du - saa lenge dere kvinns ikke fokker for aktivitetene i garagen. - naa er det vel slik at du ogsaa vanker i garagen saa..... fortsatt go sommer ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 hehe lady B du er vel litt mer 'tykkhuda' enn dette daa ? Alt er gydd - vett du - saa lenge dere kvinns ikke fokker for aktivitetene i garagen. - naa er det vel slik at du ogsaa vanker i garagen saa..... fortsatt go sommer ! Stemmer det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts