Olav Posted June 26, 2006 Posted June 26, 2006 Jeg ser i avisa i dag at tollvesenet er ute med knipetanga for å avskilte dem uten gyldig oblat. Men er det noen av dere som har mottatt oblater ennå? Jeg har ikke sett noen, og de fleste heromkring kjører med røde oblater fra i fjor. Pleier ikke disse å komme i Mai? Quote
LadyBenz_ Posted June 26, 2006 Posted June 26, 2006 Mine kom for en uke siden ca... Men om man itte har fått de enda så kan de jo itte bare ta skiltene da Quote
syljua Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Mine kom for en uke siden ca... Men om man itte har fått de enda så kan de jo itte bare ta skiltene da Stemmer, de sjekker nok opp mot sitt eget register; http://www.toll.no/templates_TAD/Newsitem.aspx?id=104126&epslanguage=NO mvh, syljua Quote
Olav Posted June 27, 2006 Author Posted June 27, 2006 Utsendelsen av kontrollmerkene følger postnummeret, og det er de med lavest postnummer som får kontrollmerkene senest. Der er jo forklaringen. Vi har for lave postnummer. Quote
Gunnar B Hagen Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 Fikk til vare bilen i forje uke.. men ikke fåt til coupen enda.. rart det ikke kom samtidig.. Quote
Recommended Posts