Olav Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Jeg ser i avisa i dag at tollvesenet er ute med knipetanga for å avskilte dem uten gyldig oblat. Men er det noen av dere som har mottatt oblater ennå? Jeg har ikke sett noen, og de fleste heromkring kjører med røde oblater fra i fjor. Pleier ikke disse å komme i Mai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Jeg har ikke fått et eneste oblat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Nilsen Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Fikk mine for en måned siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Mine kom for en uke siden ca... Men om man itte har fått de enda så kan de jo itte bare ta skiltene da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IAD Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Jeg har ikke sett mine enda...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Fikk mine i går jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
syljua Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Mine kom for en uke siden ca... Men om man itte har fått de enda så kan de jo itte bare ta skiltene da Stemmer, de sjekker nok opp mot sitt eget register; http://www.toll.no/templates_TAD/Newsitem.aspx?id=104126&epslanguage=NO mvh, syljua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 27, 2006 Author Share Posted June 27, 2006 Utsendelsen av kontrollmerkene følger postnummeret, og det er de med lavest postnummer som får kontrollmerkene senest. Der er jo forklaringen. Vi har for lave postnummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 I dag fikk vjeg mine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 I dag fikk vjeg mine Jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Å jeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar B Hagen Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Fikk til vare bilen i forje uke.. men ikke fåt til coupen enda.. rart det ikke kom samtidig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Fikk oblatene mine i dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts