Guest Stephan Hemmingsen Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1135866#bilder Hva tror dere om dette kjøpet? Åssen er disse bilene? Hva burde man se etter ved evt. kjøp? Rust? Hvor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mads Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Skal du sjekke for rust burde du se langs dørpakningene, brett dem ut og se mellom etter rust. Er det prblemer med kondens i bagasjerommet vil det utvikle seg rust der og, samt alle hjørner på dører og skjermene. Har en w202 jeg også og det er der jeg finner rust på min. Og ikke minst blinklysene på forskjermen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Over og under fenderlist på framdørene er en klasiker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts