Guest K.E. Sjursen Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Må høre før jeg bruker masse penger på frakt.Har noen felger jeg skulle ha frakta fra Stavanger til Mo i Rana. Ikke tilfeldigvis noen som skal denne turen i det nærmeste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest srhaugen Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Jeg flytter fra Sandnes/Stavanger til Bodø i sommer, men det blir vel kanskje for lenge å vente Jeg har en bror som bor på Mo slik at det hadde sikkert ordnet seg med transport tilbake over Saltfjellet igjen... Flyttebilen går ca. i uke 29 (Slutten av juli). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.E. Sjursen Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Takker! Skal vurdere det om det ikke dukker opp noe tidligere! Har du plass for 4 felger i garasjen frem til Juli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest srhaugen Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Takker! Skal vurdere det om det ikke dukker opp noe tidligere! Har du plass for 4 felger i garasjen frem til Juli? Det går sikkert greit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts