Guest Mads Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Jeg kjøpte nye felger til bilen min og fant ut at boltene tar i fjærene til håndbrekket inni trommelen bak, dette var kun på høyre side så jeg går ut ifra det er noe rart med mekanismen inni trommelen. Noen som har noen ideer på hva som kan være galt, greit at jeg kan skaffe kortere bolter men dette var kun på en side. er det bare og skru av caliperen bak og styre bolten til skiva og derretter slå skiven av for å komme til? Har en 94 mod c klasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt E Jacobsen Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Jeg kjøpte nye felger til bilen min og fant ut at boltene tar i fjærene til håndbrekket inni trommelen bak, dette var kun på høyre side så jeg går ut ifra det er noe rart med mekanismen inni trommelen. Noen som har noen ideer på hva som kan være galt, greit at jeg kan skaffe kortere bolter men dette var kun på en side. er det bare og skru av caliperen bak og styre bolten til skiva og derretter slå skiven av for å komme til? Har en 94 mod c klasse Ja! Men du må vell slakke litt på mekkanismen som strammer brekkbåndene først. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Jeg kjøpte nye felger til bilen min og fant ut at boltene tar i fjærene til håndbrekket inni trommelen bak, dette var kun på høyre side så jeg går ut ifra det er noe rart med mekanismen inni trommelen. Noen som har noen ideer på hva som kan være galt, greit at jeg kan skaffe kortere bolter men dette var kun på en side. er det bare og skru av caliperen bak og styre bolten til skiva og derretter slå skiven av for å komme til? Har en 94 mod c klasse Vil tro det er en bagatell om å gjøre. At ei fjær sitter litt annerledes eller noe sånt. Bare finn fram dremmel eller liknende, så korter du fort boltene litt. skal du ha av skiva, må du muligens slakke brekket litt. Det kan du gjøre med en skrutrekker gjennom et bolthull, når det står riktig. Finn ei lommelykt og drei rundt til du ser strammemekanismen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts