Guest Bernt Hansen Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 :DHei jeg driver kjøreskole med 4 mb pr i dag ( 1 c kl, 1 e210 1 e211 og har i dag hentet en ny clk cab) Jeg lurer på om det er noen som hvet hor jeg kan få tak i div mb effekter som plakater og lignende for og dekorere på trafikkskolen. da mine biler er hentet i Tyskland alle sammen er ikke de norske levrandørene noe særlig imøtekommen når det gjelder slikt. Quote
FrodeS Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 :DHei jeg driver kjøreskole med 4 mb pr i dag ( 1 c kl, 1 e210 1 e211 og har i dag hentet en ny clk cab) Jeg lurer på om det er noen som hvet hor jeg kan få tak i div mb effekter som plakater og lignende for og dekorere på trafikkskolen. da mine biler er hentet i Tyskland alle sammen er ikke de norske levrandørene noe særlig imøtekommen når det gjelder slikt. Høres helt utrolig ut at MB ikke vil gi ut reklame når noen kommer og be om det. Vi selger effekter her i klubben, men du tenkte kanskje på noe med stjerne på? (våre gensere, nøkkelbånd og trøyer har stjerne) tror jeg ville tatt en telefon til embemspesialisten. Quote
Olav Posted June 24, 2006 Posted June 24, 2006 Jeg har liggende et digert emaljert skilt som sikkert kunne pyntet opp på veggen din. Rundt, ca 80 cm diameter med stjerna i midten, kransen rundt med teksten Mercedes-Benz. Quote
Guest Bernt Posted June 24, 2006 Posted June 24, 2006 Jeg har liggende et digert emaljert skilt som sikkert kunne pyntet opp på veggen din. Rundt, ca 80 cm diameter med stjerna i midten, kransen rundt med teksten Mercedes-Benz. Ja hva skal du ha for det er det mulig og få se på det? Quote
Geggi Posted June 24, 2006 Posted June 24, 2006 Her kan du kjøpe flagg (bare ta vekk stanga) http://www.warmup.no/shop/122/category/1383/10/db_images/products/6650_150x150.jpg Quote
Olav Posted June 24, 2006 Posted June 24, 2006 Jeg har liggende et digert emaljert skilt som sikkert kunne pyntet opp på veggen din. Rundt, ca 80 cm diameter med stjerna i midten, kransen rundt med teksten Mercedes-Benz. Ja hva skal du ha for det er det mulig og få se på det? Jeg kjøpte det på en messe for noen år siden. Ga 2500,- for to stk. Det er jo like fint, har bare hengt på kontorveggen noen år. Men siden jeg flyttet har jeg ikke funnet noen egnet vegg å skru det opp på, derfor står det bak et skap og koser seg. Synes nok jeg burde få igjen det det kostet. Jeg kan ta et bilde av det og maile til deg. Ellers kan du jo komme innom en tur. Quote
Recommended Posts