Geggi Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article308811.ece Tror det hadde rabla for meg hvis jeg hadde kommet hjem til bilen min etter en slik hendelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Bilen, av typen Mercedes Elegance... Hmm. er det en ny modell tro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 Det hørtes ut som det kunne kommet fra meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Geggi - Si ifra dersom jeg skal komme hjem til deg med et eller annet skytevåpen påmontert lyddemper, og gjøre kort prosess med katta di!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 Åååååhhh.....det frister....det frister noe helt sinnsykt....... Men ungene er jo så glad i det der skinnet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Åååååhhh.....det frister....det frister noe helt sinnsykt....... Men ungene er jo så glad i det der skinnet.... Hmmm... Et annet tips er et strøm-gjerde rundt carporten.. Du kan TRO kattedyret IKKE beveger snuten sin innforbi... Ha ha ha... (og jeg som er glad i katter - men DIN var jo EKSTREM til å krype opp på panser/tak på bilen din - og bli sittende der....!!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 25, 2006 Author Share Posted June 25, 2006 Tror du faen meg ikke at den hadde vært på panseret igjen i natt??!!!! Bilen var strøken etter 4 timer med vask og tørk i går.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Da er det bare en ting som hjelper. "Adskille hode fra kropp" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 25, 2006 Author Share Posted June 25, 2006 Men da får jeg bare kona på nakken er jeg redd.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Er det ikke snart Krepse sesong`a? :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 27, 2006 Author Share Posted June 27, 2006 Ikke frist meg...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts