Guest Andreas Hansen Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Hvor sort kan baklysa være? er det lov å kjøre med eller må jeg få det godkjent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Sprayer du de selv så går de ikke igjennom EU og du vil få problemer i kontroll....kjøper du derimot ferdige glass fra feks Hella eller lignende så er de TUV godkjente til din bil og du vil aldri få problemer med tilsynet. Husk å kjøpe de som er godkjente for veibruk, ikke de som kun er for utstilling.... Du kan finne mye kjekt på e-bay og diverse norske leverandører som ARS Trading, Hauk etc, hvilken bil er det til og årsmodell..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas Hansen Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 det er en 230e 88mod fikk de for 630kr med frakt. bilen begyner å se bra ut. mangler bare bakluke med integrert spoiler så blir det bra. men det er det vanskelig å få tak i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas Hansen Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 de er fra et firma i tyskland som laserer de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas Hansen Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 http://www.heckleuchten-tuning.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas Hansen Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 hvis noen trenger hjelp med bestilling eller info om sota baklys i tyskland kan jeg sikkert hjelpe. har jobbet der i mange år å snakker og skriver tysk flytende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 :D hei Andreas Fins det å få tak i sota baklys til en W126 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas Hansen Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Har send e-mail til han som har butikken nå. Han pleier å svare på en dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hooolllaaa Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 hvis noen trenger hjelp med bestilling eller info om sota baklys i tyskland kan jeg sikkert hjelpe. har jobbet der i mange år å snakker og skriver tysk flytende. har du noe bilde av bilen med de nye lyktene? Så så veldig mørke ut på bildene:= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 nice to know... husker for noen år siden når jeg skulle ha noen deler til en gammal 66mod 230S... en forskjerm venstre side, samt en frontrute pakning.... jeeeze for noen ord.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts