FrodeS Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 polerte alle ruter, speil, tredetaljer, dørkarmer, hengsler og slike småtterier i går, samt tørket støv og vasket resten innvendig. Det syns jo ikke utvendig, men duverden så deilig det er å sette seg inn i ren bil. Mangler bare støvsuging og behandling av skinnsetene nå, så blir det bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Må innrømme at jeg ble nysgjerrig med den tittelen på tråden. Tenkte i beste fall på en motorvask... Ren bil innvendig løfter kjøreturen flere hakk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 19, 2006 Author Share Posted June 19, 2006 Må innrømme at jeg ble nysgjerrig med den tittelen på tråden. Tenkte i beste fall på en motorvask... Ren bil innvendig løfter kjøreturen flere hakk. Vasking der kun få, spesielt invidde får lov å se Må prøve meg å motorvask etterhvert også, men det blir liksom ikkno fint uansett, også er det møkkete igjen med en gang. Laurelen var mye rårere der. Så jo ny ut under panseret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Må innrømme at jeg ble nysgjerrig med den tittelen på tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauk Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Har endelig fått tatt en intimvask på bilen jeg og. Vanskelg å få gjort alt når så mye skal gjøres med huset. (Det er snart 100 år!) Men nå er det bare utvendig finnish som gjenstår på bilen. Det krever jo ei helg det og så...... og et fullt kjøleskap......RAAAAAAP! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts